Nattvard på Fredagskvällen

Men inte i form av oblater och vin utan istället kör jag med ostkrokar och cola, mumma! Dagen har väl varit hyffsad, men är väldigt trött och slut nu. Och Albin är väldigt grinig, utan att jag har en aning om varför. Han blir nog lätt less helt enkelt. Jag tror att det är tänder på gång också och det har det nog varit länge. Dom är så otroligt sega på att komma fram. Han dreglar som en galning och biter & äter på allt.
Vi fick iallafall ett litet besök av Malin idag, hon kom då Albin hade somnat och var kvar en liten stund efter att han vaknat. Sedan blev det lek, bus, grin och middag för lilla herrn. Sedan begav vi oss till Ovanmo, till Malin. Där fick han leka mycket och mysa lite med vovve bland annat. Dessutom så blev jag spontant bjuden på god mat, grillat och klyftpotatis med tillbehör. Efter det blev det en kopp kaffe. Vips, så var Albin uppe på övertid. Så vi for hem, bytte blöja, satte på pyjamas och så fick han flaskan. Han somnade riktigt gott faktiskt. Men nu får vi se hur den här natten slutar, för gårdagens var inte så rolig... Saknar Tommy just nu också, men det är tur man blivit ganska van att inte ha honom hemma. Fast det är tråkigt, träffas nästan ingenting. Framför allt för Albin tycker jag det är trist. Men nu är det nog inte så mycket plantkörning kvar...
Imorgon är en ny dag, med nya möjligheter. Då ska vi till Junsele på lilla Tildas dop, Albins kusin. Det ska bli jättekul, dop är ju så mysiga. Men jag ska vara ärlig och säga att jag gruvar mig för att sitta i kyrkan med Albin. Tänk om jag blir tvungen att gå ut? Han kan ju leva om som en vilde och gillar inte att sitta still mer än 30 sekunder. Ja, gruvsamt! Efter dopet åker vi som sagt till mamma & pappa och spenderar några dagar i stugan, det blir underbart!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi har varit på 2 dop med Noah. Första gången (i slutet på maj) så vart Noah ganska less efter en stund men vi hade satt oss ganska långt bak i kyrkan så de va inga problem å gå med han lite därbak å så fick han leka. Andra gången (midsommardagen) stog vi i ring allihopa därframme runt dopet å där var Noah hur nöjd som hellst, för att han blev buren & för att det var så mkt att titta på :) Går säkert hur bra som hellst för er! Kram

2009-08-15 @ 00:26:28
URL: http://Noahsmamma.bloggagratis.se
Postat av: £lli£

Trevlig helg! =)

KRAM KRAM

2009-08-15 @ 12:12:05
URL: http://lorez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

2009-08-16 @ 14:08:04
Postat av: Anonym

Hej!

Hur gick det med dopet ? Lyckat ?



Ses snart :) Kram!

2009-08-16 @ 17:30:03
Postat av: Emma

Du får muta han, jag hade min systerson på 1 år i kykan när brors son döptes, han fick en klubba, ibland ett kex, lite dricka... Man får luska och små busa lite nätt.. Och detta gjorde vi längtst fram haha

Kram

2009-08-16 @ 21:26:12
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0