Lättviktaren

Idag var vi som sagt till bvc, det var nästan 3 månader sen sist så det var ju verkligen på tiden. Min prins är fortfarande en lättviktare, lång och normalt smal, som han alltid varit. Inget överflödigt hull här inte. Jag var exakt likadan när jag var liten har mamma sagt, jag gick upp jättelite första året. Jag var sådär lagomt smal och tydligen väldigt söt. Synd att inte det fortsatte på senare år, haha!
Albin var iallafall 75,5 cm lång, vägde 9310 gram och hade 47,5 cm i huvudomkrets. Så han hade ju växt lite sen förra gången iallafall, över 1 kg och 3 cm på längden.

Härlig bild på en morgonglad prins


Vi träffade Helena lite snabbt utanför bvc, och hennes lilla söta Isabella som föddes den 9:e Augusti. Jag gav dom min present, en söt body som jag köpte i Strömsund igår, och en ram. Antagligen åker vi hem till dom i morgon på fika. Då ska Isabellas storebror William få sin present i efterskott, han fyllde ju 3 år dagen innan hans lillasyster kom till världen. Det blir roligt att kanske få syta en liten sessa och att Albin får leka med en stor kille. Och att vi morsor förhoppningsvis får surra en massa!

Kommentarer
Postat av: Annette

Men vad är det du säger Karin?? Du som är hur fin som helst, har ju alltid varit avundsjuk på dig :) Tur att du är min vän, annars hade jag hatat dig för att du ser så bra ut ! :) KRAM

2009-08-26 @ 12:42:27
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0