Dotter önskas!

Nu tänkte jag vara smart och stänga av datorn i god tid, för att istället lägga mig ner och läsa på min bok "Dotter önskas". Albin brukar ju börja vakna som mest den här tiden och till slut brukar han inte kunna somna om. Då har det blivit en vana att han kommer in och sover hos mig i min säng, tyvärr. Självklart är det ju jättemysigt också, att ha världens sötaste prins som ligger och andas bredvid. Men jag tycker det är så synd att det blir så ofta, varje natt. Han som trots allt, var så duktig att näst intill alltid sova i sin säng ända till morgonen. Trots att han vaknar så mycket under nätterna. Det är ju ännu jobbigare då vi är själv i sängen, för då är det större risk att han kan ramla ur. Det är bättre då Tommy ligger på sin sida och Albin får ligga emellan oss. Men vi får hoppas att detta är någon övergående period. Han verkar ju vara i en väldigt känslig period nu, då det gäller det mesta. Och han har börjat bli ganska mammig. Det är ju inte så konstigt heller eftersom han är med mig dygnet runt och pappa Tommy jobbar så himla mycket.
Men iallafall så ska jag se om jag hinner läsa några sidor nu en stund innan skrutten vaknar. Så jag säger godnatt till er alla, och återkommer imorgon...

Söta kusiner som busade igår  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0