Blev inte som tänkt

Det blev inte som jag hade tänkt mig. Jag hade ju tänkt ta med mig bärbara till sängen tidigt ikväll. Men istället fastnade jag framför teven och såg filmen "Kate & Leopold". Den är ju underbar! En film man blir glad av, och sen att Leopold är en riktig snygging är ju bara ett plus... Men iallafall så blev klockan ganska mycket innan jag kom i säng. Där låg en sovande Tommy, så jag tände min sänglampa, slog igång datorn och la in en massa bilder.

Albin somnade strax före klockan 21 ikväll. Det var ju ganska hyffsat ändå, med tanke på att han sov en sen eftermiddagslur. Men han härjade ju på för fullt, som en galning, inte underligt han blir trött. Nu kliver han upp och går ganska mycket också, jättekul! 

Han vaknade nyss och gallskrek. Jag blir så jävla förbannad på folk som inte har något vett. Snart kollar jag upp personens nummer och sms:ar. Jag är less på detta nu! Att vissa kör som dårar förbi oss på byn. För det första så bor vi mitt i byn, i ett hus som tar in ljudet väldigt lätt, det låter nästan som att man har fönstrena öppna, en liten pojke som ibland (oftast) är lättväckt och så börnar dom förbi med bilar, mopeder etc. Dessutom den här tiden! Jag tycker inte att man ska göra så i över huvud taget, men åtminstone inte efter 22. Nä, fy fan vad jag längtar tills vi har flyttat! Då hamnar vi iallafall 1,5-2 km utanför byn...

Jag har för övrigt haft ont i huvudet hela kvällen. Efter att Albin somnade så har jag bara suttit framför teven.
Imorgon väntas storkalas, vi ska till Albins kompis Max som fyller 1 år. Ska bli väldigt roligt att få vara med och fira hans allra första födelsedag.
Nu är klockan så mycket, så jag bjuder inte på någon bildbomb ikväll heller. Som sagt, det blir sällan som man tänkt sig. Men jag visar några bilder på min lilla goklimp iallafall. Här kan man snacka om söt!?!?

Nybadad Albin i sin nya pyjamas



Kommentarer
Postat av: Emma

Idioter finns det gott om, och inte har det något vett innan för pannbenet heller! Stackars liten och stackars er, längtar med er till det nya boendet!



Sv: Nu får ta semester till Skåne så kan jag passa Albino, risk är dock att jag ätit upp den söt saken hihi <3

2009-08-05 @ 10:31:42
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Annette

Hej Karin!



Verkligen jätte söta bilder på albin :) Han blir stor snabbt nu! Och jätte fina bilder på albin och tommy med. Och jag håller med om att det borde vara förbud mot att göra saker som lever om efter klockan 22 på kvällen.. Det är inte rätt! Jag längtar med tills ni flyttar, har ni börjat packa ihop saker ännu ??



Kram!

2009-08-05 @ 12:14:09
URL: http://aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0