Jag har värkar!

I ryggen & nacken. Och inte nog med det så har jag även mensvärk! Har tagit smärtisar för ryggen, men som vanligt så hjälper det inte. Det känns ibland som att jag vill såga av ryggen på mitten med en motorsåg. Någon frivillig?

Annars har dagen varit rätt så bra, en riktig vilodag som Söndagar är till för. Vi har varit så sega och slöa.
Vi for ju iofs och hälsade på Elin med familj en sväng idag. Där blev det kaffe, blåbärskaka och en massa Edvinsurr, väldigt trevligt. Men annars har det bara varit lugnt, i soffan framför teven.

När vi åkte hem så köpte vi med oss pizza. Sedan gav jag Albin hans middag. Egentligen var han sjukt trött eftersom han hade varit vaken sen klockan ett på dagen. Men han blev hur glad och go som helst ett tag. Men efter en stund kom trötthetstecknen med raketfart. Blev gnällig, så han fick somna i min famn. Pappa Tommy fixade flaskan och gav honom. Efter det har han sovit i sin säng, sen åtta-tiden ungefär.

Båda mina grabbar sover nu, och jag tänkte faktiskt göra dom sällskap. Vore skönt, jag hoppas att jag somnar fort och att natten blir okej. Det känns som att denna natt kommer att vara ganska bra, men vi får väl se.
Idag såg jag att den andra tanden där uppe är på väg att komma. Kanske har den ploppat ut imorgon? Precis som jag hoppas att brorsbarnet kommer att göra snart. Imorgon blir jag nog faster ska ni se  :)

Vi har inte orkat ta tag i nånting alls idag, som vi hade tänkt. Desto mer finns det på listan imorgon, fy! Gardiner ska strykas och hängas upp, det ska tvättas och diskas. Finns det ork och tid över så blir det även lite städning. Men vi ska inte vara för positiva. Jag har även lite dopinbjudningskort att göra, dom måste bli klar imorgon så att dom kan skickas på Tisdag.
Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner. Hoppas att ni har haft en bra dag.
Bjuder på två bilder från gårdagen.


Min gudomligt söta son  :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Han är verkligen gudomligt söt! ^^



Hoppas du kan sova gott och slipper ond rugg och nacke imorgon.



nattinatt!

2009-04-12 @ 23:00:51
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: **Wojtan**

Hej



Vilka söta bilder på din son!

Vad gäller de två sista filmerna med Stieg Larsson, så var det först tänkt att de bara skulle på TV men de har nu ångrat sig. De hade nog inte vågat hoppas på att den skulle bli sån succè.

De kommer i sep och nov.

Längtar....

Kram Wojtan

2009-04-12 @ 23:17:31
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: M A L I N

uh jobbigt med värk :/ är glad att ja inte har mensvärk faktiskt eller mens överhuvudtaget..



sv: jodå dagen har varit kanon tycker ja :D

2009-04-12 @ 23:47:43
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Marie

GRATTIS!!! Du kan titulera dig den glada vinnaren till MiNiMi Designs halsband LOD! Kanske väger upp i tvättande, städande o strykande!! =) Pernilla kommer att höra av sig till dig!

hälsningar Marie

2009-04-13 @ 08:19:56
URL: http://ganskalagom.blogspot.com
Postat av: ♥ MammaRussin

god morgon..



hoppas tanden spricker igenom nu fort, så slipper han har så ont med.. :)



usch din stackare med sån värk.. tycker synd om dig..



kramkram

2009-04-13 @ 08:58:37
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: madde

madde uppe med tuppen idag*allt bra med er?

2009-04-13 @ 09:20:55
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0