Utmanad av Tess

Jag har blivit utmanad av Tess

1. Hur gammal är du om fem år?
Jag blir 27 i Juli om 5 år, herre jösses!
2. Vem var den sista du träffade? Tommy.
3. Hur lång är du? 163 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Sex And The City - The movie
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var lite långt så jag orkar inte skriva. Men det var till min vän Kristina.
7. Vad är helgens planer? Umgås med mamma & pappa och äta påskmiddag, träffa mina älskade vänner Camilla, Jessika och Annette. Och på Lördag ska vi umgås lite med Elin, Edvin & Martin tidigt på dagen och senare är vi njudna på middag hos våra vänner Kajsa & Jim. Så denna helg är det faktiskt fullt upp med olika skoj och mys.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a, tycker att det är mest jobbigt att prata i telefon. Fast det beror ju på vem det är förstås. 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Lyckligt gifta sedan 30 år tillbaka.
10. När såg du senast din mamma? För cirka en vecka sedan, men imorrn ses vi igen :) 
11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa.
12. När vaknade du idag? Många gånger, men klev upp vid 7.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja, ingen som jag vet varit hemlös. Men har hittat katter som jag velat ta med mig hem :)
14. Vilken är din favoritplats? Bara jag får vara med Tommy & Albin så är jag nöjd.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte riktigt faktiskt. 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag befinner mig här i Ramsele, att vi köpt ett fint hus som vi trivs i, att vi har flera barn och att vi mår bra och är lyckliga.
17. Vad skrämde dig som barn? Hmm jag vet inte. Det var nog mycket då som man inte kommer ihåg nu. Men jag blev mörkrädd när jag var lite äldre barn, kanske runt 10 års ålder.
18. Vem fick dig att skratta senast? Tommy.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, eller aksne inte. Men jag har inga iallafall.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Tyvärr så har jag bara en stationär, men jag vill ha en bärbar. Så fort vi har råd så köper vi nog en sådan. 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover oftast i bara trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag och Tommy har 2 kuddar var. 
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på någon? Jag tror inte det.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Ja, fast jag kan vara lite blyg i början om jag träffar nya människor.
27. Vilken är din favoritglass? Svårt att välja.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus, en ny bil och spara.
29. Tycker du om kinamat? Ja verkligen!
30. Tycker du om kaffe? Ja.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Nej.
33. Kan du spela poker? Nja, jag är väl inte så himla haj på det.
34. Tycker du om att mysa? Jo det är väl klart? 
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, flera.
37. Vill du ha barn? Jag har redan 1, vill ha fler men inte riktigt än.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska sådär hyffsat. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja flera gånger.
40. Föredrar du havet eller en pool? Jag gillar nog båda. Men svarar nog pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Albin.
42. Äger du dyra smycken? Nej det tror jag inte.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En prilla, men förutom det en plopp och en kopp kaffe.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Åh, som jag känner? Måste nog vara min barndomsvän Fredrik och min "Extrapappa" Kent.
46. Välj ett ärr på din kropp? Högt upp i pannan ganska osynligt, efter ett akutliknande hundbett när jag var 2 år.
47. Vad har du för ringsignal? Akon feat. Kardinal Offishall - Dangerous.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja.
49. Flirtar du mycket? Nej, ingenting.
50. Vart togs din profilbild? Hemma.
51. Kan du byta olja på bilen? Kan jag det? Jag har iallafall aldrig behövt det än.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, som tur är.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser inte så mycket.
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men månadstidning "Föräldrar & Barn".
56. Dansar du i bilen? Sjunger, dansar lite ibland.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Vet ej, p3 kanske.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Dom vi ska bjuda till dopet.
59. När var du i kyrkan senast? 17:e Maj förra året, på Axels dop.
60. Vilka personer utmanar du :  Kakan  Sofia  Emma  Elin  och  Amanda .

Sen får ju självklart vem som helst vill anta utmaningen  :)

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Aaa, jag går första året! :D

Jag börjar också bli trött, men annars rullar det på fint! :D

Hur gammal är han? :)

2009-04-08 @ 23:49:56
URL: http://thaamini.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: Aaa, okej, ahn var underbart söt iaf :D

God natt! :)

2009-04-08 @ 23:56:58
URL: http://thaamini.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

tack ja ja ska ringa idag och kolla upp det..

har legat och grubblat hela natten.

slog mej som en blixt igår att hmm varför leta efter bara det man ser och inte de man inte ser..

ne blir en massa telefon idag!

2009-04-09 @ 07:54:59
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Victoria

Oj vad gammal du blivit =)

2009-04-09 @ 10:48:01
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu har jag gjort utmaningen! :)

2009-04-09 @ 12:25:31
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Men Karin, du är väl inte 24 år om 5 år?? ;)

Kram

2009-04-09 @ 13:37:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har sett utmaningen och jag antar den sen när lilleman somnat. ^^

2009-04-09 @ 17:48:01
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Elin

27 år är ju UNGT Karin ;)

2009-04-09 @ 18:16:08
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0