Over and out

Nu tänker jag göra kväll. Lite väl sent, fast det spelar inte så stor roll för Albin har ändå vaknat titt som tätt här. Hoppas inte att det fortsätter, för då vet jag inte hur jag kommer fungera imorgon.

På morgondagens lista väntas det besök av prällen, som ska komma och planera lite dop med oss. Sen ska vi även gå på Faxen och kolla på lokalen som ska hyras. Se vad som finns och vad som behövs till exempel.

Hemma behövs det diskas och plockas. Så vi har det vi gör. Men smörgåstårtorna är iallafall beställda och klara. Bara dom kostade ju två tusen. Sen är det läsk, kaffe, kaka och lite smågrejer som ska fixas. Så det kostar lite att ha dop. Men det är tur att man har dom som hjälper till. Pappa & mamma framför allt, och så Oppe som ska baka den goda kakan.

Lyckades just få liv i min kära sambo som har legat på soffan och slumrat sen typ halv nio. Och han gick raka spåret in till sängen. Så nu ska jag bara borsta tänderna och sedan hoppa i säng jag också.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja min katt ska ju bli utekatt också men eftersom jag skaffade henne i vintras så har jag inte velat släppt ut henne förrän nu. Men nu är det bara att lära henne att man ska göra sina behov utomhus å inte komma in å göra det i lådan! ;) Men vad bra att det gick bra igår med lille Albin, hoppas att provsvaren är bra också! Kram

2009-04-29 @ 06:24:49
URL: http://annjonsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, gratis är det inte med tillställningar. :o) Tur han bara ska döpas en gång. ^^



2009-04-29 @ 07:21:14
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Här är alla förkylda, men Filip och Isabella är lite bättre så de är hos dagmamman och Jörgen är på skolan. Jag däremot är igenkorkad i näsan, halsen och ögonen. Hoppas att du har det bättre.

2009-04-29 @ 08:05:07
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Emma

Dop är sjuuukt dyrt, syrrans senaste dop för hennes minsta gick på 7000kr och då valde hon allt billigt!



Sv: Ja han har skärpt sig pch visst förtjänar jag det. han sa att den 19 juni (min födelsedag) så skulle vi kolla på något.. Men vad ska man kolla på då?



Skönt med Albino, var det inget fel då?



Kramar

2009-04-29 @ 09:48:40
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

åh så det är dop på gång. de va roligt att höra.



ska träffa en liten nydöpt kille idag faktiskt.

2009-04-29 @ 09:58:51
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Stor familj och släkt så det blev ju en hel del. Hyrde lokal med inkl all porslin fick användas. olika sorters kött och potatis gratänger. Tårtor som var spec fixade, servetter som skulle vara fina. Min syster ville ha fint och minnesvärt, men även billigt! De var lokalen och maten som drog iväg med priset!



Ja kan tänka mig att det inte är så kul att de får betala men jag tror nog de gör de gladligen för Albinos skull :)



Kram



Kram

2009-04-29 @ 10:10:03
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0