Nä nu jäklar

Kvällen blev knepig för lilla prinsen idag. Han sov ju i nästan 2,5 timme i förmiddags innan vi åkte till våra vänner. Men han var fortfarande ganska trött då konstigt nog. Väl hemma fick han middag vid fem och sedan försökte jag allt för att få honom att somna, utan resultat. Klockan blev sex, och jag kände att han var tvungen att få sova lite. För annars kommer det bli knäppt iallafall. Så han fick 100 ml i flaskan och då klubbade han in. Sedan har han sovit sen dess. Men han har vaknat stup i kvarten.

Tommy var hos Jim och drack några öl ikväll. Han kom inrullandes runt tio, halv elva. Och han var glad i hågen och väldigt trött. Den tokern som inte hade sovit något inatt, sedan kört lastbil från fyra i morse till två idag. Knappt ätit nånting och inte vilat något. Då är det inte konstigt att man lätt blir rund under fötterna och extremt trött.
Han la sig i sängen och klubbade in väldigt fort han också.

Och då var Abbe vaken, han fick ett flaskmål. Sedan försökte jag hjälpa honom att bajsa, då det verkade som att han behövde det men att det var trögt. Men det kom bara litegrann. Nu sover han igen och jag hoppas att natten blir hyffsad, trots att han somnade för tidigt.

Jag har en sån otrolig värk i nacken och i ryggen nu, att jag inte vet vad. Usch! Jag tror bestämt att jag ska ta något piller, borsta tänderna och krypa ner jag också.
Innan Tommy somnade så hann jag säga "Om du inte vaknar eller lyssnar när jag säger åt dig inatt, så kommer jag inte ha några gränser". Och då menar jag alltså om han snarkar. Så jag kan ta till med vad som helst om han inte lyssnar.
Men jag hoppas på det bästa.
Hoppas att ni haft en bra Fredag. Jag återkommer som vanligt imorgon.

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: M A L I N

var denna kommentar från dig`?



"Ja dom är så söt prinsarna :)



Härligt :) Jodå, förutom värk och trötthet så är det bara bra :)"



fanns nämligen inget namn, adress eller något

2009-04-03 @ 23:36:10
URL: http://www.malinh.com
Postat av: ♥ MammaRussin

god morgon gumman..

men fy så jobbigt med värken.. usch.. hoppas du får en värkfri dag idag då.. :)



kramkram

2009-04-04 @ 10:23:28
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0