Laddar för tv-kväll

Idag åkte vi som sagt till Elin & Edvin. Där blev vi utomhus ett tag. Edvin skottade och krattade såklart, arbetsmyra som han är. Albin fick även sin middag där ute, medan näsan och ögat rann. Stackers gubben, det verkar inte bli nå bättre. Jag förstår inte hur lång tid det ska vara.
Tommy och Edvin roade sig sedan med att blåsa blåsbubblor. Eller Tommy blåste bubblorna och Edvin pickade sönder dom. Albin blev väldigt fashinerad kan jag lova. Han stod ivrig men helt tyst & paralyserad och tittade på. Klockan blev framåt fem innan vi kom därifrån. Jag sprang in på ica och köpte några nödvändigheter och onödvändigheter förstås.
Väl hemma blev det matlagning. Fast inte så avancerad lagning. Det blev varmkorv, mos och räksallad. Hade egentligen tänkt göra det i tunnbrödrullar, men tunnbrödet vi skulle ha var slut.
Albin har varit fruktansvärt trött här också, det blev som lite fel med vilan idag. Förmiddagsluren blev alldeles för sen. Han sov faktiskt i 2 timmar, hör och häpna. Mellan halv tolv och halv två. Så då blev det ju ingen till liten lur på eftermiddagen. Det gick inte att hålla honom uppe längre så han fick flaskan och somnade halv åtta. Nu får vi se hur det fortsätter.
Jag sitter och dricker kaffe och äter en japp. Ska snart gå och titta på Roomservice och efter det blir det Grey´s Anatomy. Sedan hoppas jag att jag kan komma i säng i någorlunda god tid ikväll.

Ivriga pojkar i väntan på bubblor  :)

Edvin på väg att fånga en stor bubbla, eller ballong som han sa  :)
Albins utomhusmiddag

Edvin hugger ved med sin plastyxa


Kommentarer
Postat av: Hanna

va mysigt med såpbubblor... ^^

2009-04-22 @ 20:49:23
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det var ingen dålig bubbla heller! :o)

2009-04-23 @ 07:09:16
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0