Söndag

Kan ju börja med att berätta att gårdagen var väldigt bra. Mamma och Pappa kom vid tre-tiden. Då hade jag gjort klart kaffet, så vi fikade prinsesstårta. Och till stor förtjusning så fick jag en överraskning av pappa - han hade köpt en mobiltelefon sony ericsson och en mp4-spelare åt mig. Det var inte dåligt, utan väl behövligt. Han är så snäll!
Vi gick ner och kollade på de där "Rullared", men kan ärligt säga att det inte var nåt att se, hittade inte ens något jag ville ha... så där gick det snabbt vill jag säga. Vi gick och handlade lite på ICA, sen gick vi hem. Tommy åkte och såg en period av Modo-matchen på tv hemma hos sin far. I första pausen kom han hem och så åt vi middag, även maten hade mamma och pappa tagit med sig, en jättegod kinagryta. Hur bra kan man ha det egentligen?? :)  Jag behövde bara koka riset. Tompa åkte tillbaka och kollade klart på matchen, pappa låg och sov ett tag. Jag, mamma och Albin kollade på tv och myste.
Halv tio var det "Svensson Svensson", mitt favorit-program. Det är ju helt underbart! Lika bra varje gång...



Här är mobilen och Mp4-spelaren jag fick, bilden är lite mörk.

Vi gick och la oss, Albin somnade vid halv tolv, vaknade vid tre-halv fyra och åt, sen vaknade han två gånger till innan vi klev upp vid åtta i morse.
Och i morse igen fick vi några riktigt fina bilder på lillklimpen, så nu ska jag framkalla och göra egna tackkort och skicka till alla som uppvaktat, och jag tror det är typ 50 st, så det blir lite att pyssla med. Men det är ju roligt också! :)
Mamma och pappa åkte hem vid halv elva, tråkigt nog.
Sedan har vi varit till Elin idag, drack kaffe och surrade lite. Kennet och Jonna var dit också. Edvin var så glad, söt och go. Han har blivit väldigt förtjust i Albin nu tror jag.


Här ger Edvin sin kusin en puss, han är för go  :)

Nu är jag otroligt trött så ögonen svider. Albin och Tommy ligger i soffan och slumrar så jag ska se om även jag hinner vila framför teven en liten stund. Sedan blir det att äta rester från gårdagen - gott! Och sen blir det väl antagligen tv och mys resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0