Shopping

Nu sitter jag här en liten sväng för att skriva några rader, fast mina ögon blöder & svider och kroppen dras nästan som en magnet mot sovrummet och sängen. Är så grymt trött att jag inte vet vad. Har varit uppe sen 05.20 i morse.

Idag åkte vi till stan. Vi gick på Lindex och där blev det lite shopping. Köpte en söt pyjamas, ett par bruna strumpbyxor, en söt body på rea med en uggla på och en body med lille skutt. Sen hittade jag så himla fina kläder som jag tyckte att Albin skulle ha på julafton, kunde inte låta bli dom. Oj oj oj vad fin han kommer bli! Det var ett par bruna manchesterbyxor och en snygg mönstrad skjorta med brun slips på.

           Pyjamasen med igelkottar
  

            Bodyn med "Lille skutt"


     De bruna manchesterbyxorna



Tyvärr finns inte bilder på den söta ugglebodyn eller skjortan med slipsen.Men ska knäppa kort och lägga ut på det sen. Är iallafall väldigt nöjd med alla grejer.

Efter handlingen köpte jag mig en toast på Lilla Caféet som jag åt på väg till Stellan, där vi fick kaffe & kakor och pratade, väldigt trevligt. Albin sov mesta tiden, och sen var han också rätt nöjd.

Sedan åkte jag hem med Oppe hem till han och Olli. Vi åt tillsammans. Sen fick Albin världens fontänkräkning i Oppes soffa. Jag blev såklart grinfärdig, blir så ledsen att det ska bli sådär. Blir ju bara värre och värre när jag bara får mer och mer mjölk. Vet snart inte vad jag ska göra!
Jens och Wilma kom och hälsade på hos Oppe en sväng, då fikade vi.
Sen kom mamma och pappa, efter att de hade haft en trevligt mysig stund tillsammans på Toledos på deras 30-åriga bröllopsdag. Utan vetande hade dom en stor jättefin blombukett med kort som stod och väntade på deras bord på restaurangen och det blev en glad överraskning. Mamma grät sa hon, det lät ju uppskattat iallafall ?  :)

Tommy kom hem vid halv tio, han var kvar i stan för att han skulle se Modo på teve hos Kennet. Jag tror han fick sig en hyffsat bra match eftersom dom vann ganska stort...

Imorrn ska jag träffa Maria, en gammal barndomskompis från Härnösand. Som jag aldrig träffar nu för tiden. Men nu har vi bestämt in en träff imorgon, eftersom hon skulle vara i Sollefteå den dagen. Blir nog trevligt, vi lär väl ta en fika eller nåt tänk ja.
Sen måste min broder Daniel kolla på våran "älskade" bil, eftersom att den började klatra i förrgår när vi skulle besikta den idag. Vi fick såklart lov att avboka den besiktningen i morse och bokade in en ny på Torsdag. Så då ska vi se om Danne kan fixa det imorgon. Annars blir vi tvugna att åka till Ramsele och fixa skiten. Tänk om man hade pengar eller åtminstone en bättre inkomst så man kunde ta ett lån, och köpa en ordentlig bil. Längtar till den dagen kan jag säga. Kommer att kännas som en befrielse! Jag kan säga att det inte är det roligaste att köra en bakhjulsdriven Ford Sierra när vägarna är som halast...
Jag ska också kolla igenom Olivers alla kläder som han haft, se om man hittar nåt bra åt Albin, det kan jag tänka mig att jag kommer göra. Det blir iallafall väldigt kul att titta.

Nä nu måste jag fasen lägga mig, jag känner mig helt borta, återkommer imorgon!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0