Lördag

Igår kom Tommy och Albin hem vid 18.30, dom var borta i 4 timmar. Lillgubben hade varit så nöjd och snäll.
Sen blev det iallafall mat från pizzerian - gott, snabbt, enkelt och mättande! :)
Vi såg reprisen av "Ensam mamma söker" eftersom jag missade det i Söndags.
Sen kom Kennet och Jonna förbi, jätteroligt att träffa dom, jag hade inte träffat dom på länge.
Vi tittade på IDOL och åt ostkrokar & drack cola...
Albin ville inte somna ordentligt för natten förrän vid 1 - tiden. Men han sov ända till 05.50, så det var ju jätteskönt. Både för han och för mig :)

Idag är det kyligt ute, sa Tommy. Jag har inte ens haft näsan utanför dörren än.
Jag väntar tills mamma & pappa kommer för då ska vi ut en sväng, och gå på klädutförsäljningen. Hoppas man hittar nåt bra...
Albin ligger i babysittern bredvid mig, han mår så gott nu och det är så skönt att se. Han blir bättre och bättre av medicinen och han har gått upp bra i vikt de senaste 2 veckorna. Hoppas att det fortsätter att bli bättre och bättre.

Vi tog så söta bilder på lillklimpen i morse, här är en av dom! :)

Är man inte söt så säg???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0