Kanonkväll

Kan ju börja med att säga att det blev inte så många tackkort gjorda, hann göra två stycken iallafall, så Tina och Nettan fick varsitt när dom kom. Det blev ingen dusch heller, utan jag tvättade bara håret efter att Tommy och Albin hade kommit hem. Dom var hos Elin i typ två timmar, och när dom kom hem så fortsatte han sova en liten stund till i bilbarnstolen. Och under den tid dom var borta satt jag vid datorn, först skrev jag bloggen och sen fastnade jag på ellos och lite annat. Nu känns det så himla skönt för jag har fixat julklappar åt Rasmus, Olli, Edvin, Patrik och Evelina och även en födelsedagspresent åt Axel. Så nu är det ju inte alls så mycket kvar. Köpte också en för tidig "julklapp" åt Albin och ett par strumpbyxor åt han och ett par stövlar åt mig.
             
Strumpbyxorna (ganska söta va)?                                                         
  

Mina stövlar                                 
 

Mysig grej åt lillgubben, som man sätter på sängen. Den kan spela 3 olika melodier och den lyser figurer i taket :)

Kvällen har varit väldigt trevlig. Tjejerna kom vid sju-tiden. Dom fick sina tackkort. Albin fick en söt liten ljusblå mjuk nalle av Tina. Klockan åtta när IDOL började så gick dom iväg till pizzerian för att hämta hem pizza. Det blev den som jag nästan alltid tar: "Amore" med skinka, ananas, banan och curry - Mums!
Vi såg IDOL och fikade kaffe och butterkaka och surrade på. Anna, Kevin och Robin var bäst. Sen är ju Sepideh & Alice också väldigt duktig. Loulou har ju en väldigt bra röst, väldigt bra. Men hon är ändå lite tråkigare än dom andra. Men jag tycker verkligen att det är sjukt att Loulou, Sepideh och Anna hängde löst. Men men, det är ju nån som ska åka ut varje vecka. Och som sagt, vad som helst kan hända och Loulou åkte nu ut. Tro hur det går nästa vecka ?
Tommy var hos Tomas under tiden, inte så roligt för han att vara med oss tjejer  :) Han kom hem vid tio. Sen strax före halv elva åkte tjejerna. Så nu sitter jag här en sväng, men ska gå och lägga mig i soffan nu snart. Fast jag kanske ska ta och göra några kort nu så jag kommer nån vart.

            Tina & Albin myser  :)                                            Nallen
  

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0