Babyvakt & Babysitter

Jag skulle så gärna vilja ha en babyvakt, har inte råd just nu, och har ju inte behov av den riktigt än men det kan ju vara skönt att ha en sedan. Och man vet aldrig när man kan behöva en. Jag tycker att dom är riktigt bra. Så när jag får råd ska jag införskaffa mig en sån, men då vet inte riktigt vilken jag ska välja... Men kanske nån utav dom här 3 ? Dom är ju faktiskt rätt så billiga också! Alla tre kostar typ 500 kronor.


                         



Sen så skulle jag också vilja ha en vibrerande babysitter åt Albin, tror att den skulle vara väldigt bra för han. Med tanke på att han gillar när det rör sig. Ibland när han är missnöjd så får man sitta och gunga & gunga & gunga på den där babysittern och då är han nöjd. (IBLAND). Så den här kanske kan vara härlig och fungera bra för lilla Abbe.
Den här hittade jag för 595 kronor på "Barabus.se".


            


För övrigt så har Albin mått så bra hela dagen och kvällen, sovit ovanligt mycket och varit himla nöjd. Ätit med lite längre mellanrum än vanligt. Så det har varit väldigt skönt. Han ligger just nu och sover i babysittern. Sen får jag väl ge han en slurk mat när vi lägger oss, så får vi se hur länge han sover sen  :)  Hoppas han sover bra inatt.

GOD NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0