Min lilla prins Albin

En sån underbar dag. Albin har mått som en prins idag, om man jämför med de andra dagarna som varit den senaste veckan. Han har skrattat och surrat på och varit mest nöjd. Fått några små skov bara. Härligt för lillplutten. Det syns ju riktigt på honom när han mår gott och bra.
Inatt somnade han vid halv tolv, vaknade vid tre och åt, somnade efter fyra. Sen vaknade han vid sex. Sedan vaknade han, somnade om och vaknade ett bra tag. Men vi låg i sängen till nio, halv tio ungefär - härliga tider!

Vid elva tog vi vagnen och gick en sväng, sedan bar det in på medborgarkontoret för att skriva på faderskapspapprena. Så nu finns det bevis på att Tommy är Albins pappa, så han kan aldrig neka!  :)
Det gick iallafall snabbt och bra. Sen gick vi på ICA och handlade lite smågrejor som glödlampor, majonäs, en godispåse och tuggummi. Och vi fick en stor bra matlåda på köpet, när vi handlade för minst 100 kronor. Den är säkert bra att ha, nån gång! Jag behöver ju verkligen något att fylla mina köksskåp med, eller INTE! Får se om jag hittar nån liten vrå att ha den i.
Jag hittade en skitgullig och mysig bebisleksak som jag ville köpa till Albin, men jag ska vänta lite tills jag får pengar. Inte för att den var dyr, men jag har ändå inte tillräckligt med pengar för att köpa den nu. Den var i plast, med bitring och så en grej man drog i så lät det som om det bubblade, härligt... Jag tänkte direkt på Edvin när jag hörde det, han som gillar fiskar.

Min lilla goding, med döskallebodyn han fått av faster!


ALBIN GLAD


ALBIN MED SIN TUNGA


ALBIN INTRESSERAD


Just nu är det Vänner på teven, ska gå och titta på det en liten stund.
Albin ligger och sover i babysittern just nu, hoppas han får sova ett tag.
Och så måste jag fundera på vad vi ska äta också, alltid lika jobbigt. Och nu än jobbigare, när jag inte får äta nånting med mjölkprotein i. Får se vad det blir, kanske korv och strips??

Återkommer kanske nåt senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0