Kevin

Nu har man sett klart IDOL för ikväll. Anna var den som fick lämna denna Fredag, dåligt tycker jag och Tommy. Hon och Kevin var ju klart bäst som vanligt. Men Kevin var verkligen outstanding, han är helt sanslöst bra! Av Annas ballad fick jag rysningar från topp till tå. Nu återstår Kevin, Johan och Robin B. Jag tycker personligen att Kevin ska vinna och ta hem hela rubbet. Han har ju allt, charmen, utstrålningen, otrolig röst och rör sig bra på scenen. Så 5 getingar från mig också.

Albin är jättetrött men också väldigt tjurig, vill inte somna. Just nu sitter han i Tommys knä och surrar. Tomas är här på besök också, så dom sitter och dricker kaffe och tittar på Fredag hela veckan.

Nu ska jag lägga ner här, ge Albin lite krubb och sedan göra ett nytt försök att sova ner honom.

Imorgon bitti måste man ladda upp inför 1-årskalaset i Edsele.

Min svåger Kennet fyller 24 år imorrn och min goda vän Kristina fyller 21. Hoppas dom får en underbar dag båda två. Stort grattis i förskott till er. Vi hälsar nog antagligen på Kennet på Söndag då vi åker till Sollefteå.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0