Slut och ofräsch

Natten som varit var inget att skryta om precis, vaknade näst intill hela tiden från att vi la oss tills att vi klev upp i morse. Så skallen var helt slut, även kroppen. Jag har smutsigt hår, tre enorma hemska finnar i ansiktet, världens buskar till ögonbryn och ja, jag känner mig inte så pigg och fräsch just nu alltså.

Till dagen - strax före ett tog vi vagnen och gick till BVC. Det var dag för vägning och mätning eftersom det var två veckor sist. Han hade gått upp 280 gram sen sist och var 1,5 cm längre. Det går alltså i hans takt, sakta men säkert. Så länge han följer sin kurva normalt så.

Efter det blev det ICA där vi mötte Elin och Edvin. Dom följde med mig hem sedan och fikade & surrade lite. Edvin satt mest framför datorn och kollade på Byggare Bob. Det var mysigt att träffa dom en stund iallafall.

Gnagarn tittar storögt på sin faster  :)


Söta busungen Edvin  :)


Idag är det ju min svägerska Majas födelsedag också, hon fyller 28 år, så grattis till henne!  :)

Nu ska vi göra ännu ett tappert försök till att lägga oss.

Ni kan ju be för mig. Jag kan väl förhoppningsvis skriva mera imorrn. Nu har jag en skrikande liten pojke som ropar.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0