Kevin

Kevin blev en värdig vinnare. Jag är både glad och lättad, nöjd för ikväll.

Albin sover nu, han somnade halv elva. Jag håller på att borsta tänderna, sen ska jag också krypa till sängs.

Det blev tyvärr ingenting gjort för mig ikväll, för när Tommy var borta så hade jag huvudvärk och låg i soffan för att vila bort den. Så nu är ju allt kvar tills imorgon. Disk, handling, Tommy ska dammsuga och jag ska skura mm... Får hoppas att man får sig en god natts sömn så man har lite krafter för alla sysslor.

Nä ha en fortsatt trevlig Fredag kväll och en god natt.

Våran lilla goding


Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Oj vilken söt unge du har Karin!!!

2008-12-13 @ 19:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0