Hemligheten

Ja igår hade jag tänkt att försöka få Albin i säng i hyffsad tid, tänkte man kan ju prova tidigare och tidigare eftersom. Så Tommy och Albin gick och la sig vid tio. Men lilleman hade svårt att komma till ro. Han somnade, vaknade, somnade, vaknade, somnade och vaknade igen och var förbaskad. Då kom Tommy upp med honom till mig, som satt och ville se klart Wallander - Hemligheten som var på teven. Den var väldigt bra, men sorglig. Jag fick stå framför teven och vagga Albin till sömns. Efter filmen gick även vi och la oss. Tommy fick sova i gästrummet, jag ville varken att han ska bli störd av Albin eller tvärtom.
Albin vaknade igen efter en stund och då fick han komma till min säng där han åter igen somnade efter en stund. Sen vaknade han vid halv tre nån gång, då fick han lite krubb. Sedan sov han hyffsat fram till halv sju. Så det var lite besvärligt för lillen denna kväll/natt. Antar att det var lite problem med gaser. Sen så är ju den här lille killen van att vakna mycket, så det är ju inte så konstigt.

Albin igår kväll  :)


Nu är klockan ett och han har sovit i en timme på våran säng, han var väldigt trött. Tommy är på skolan, han åkte före sju i morse och han kommer hem efter fem. Tro vad jag & Albin ska hitta på sen då? Måste nog gå ut en sväng iallafall, med vagnen. Måste gå och handla lite.

Men nu ska jag passa på att sitta och ta det lugnt framför teven. Jag är trots allt inte heller så himla pigg...

Gogubben i morse  :)


Han gnager på sina älskade (stackars) händer...


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0