Beställning

Idag har Albin ätit med 3 timmars mellanrum hela dagen, väldigt bra!

Nu ikväll var Tommy och Albin iväg i en timme, dom åkte till Tomas.
Jag satt då vid datorn och kikade om jag kunde hitta några hyffsade kläder att beställa som jag kunde ha på julafton. Hittade inget julfint, inte tills bra pris iallafall. Men jag hittade ett par byxor som det var rea på - 149 kronor och en topp för 50 kronor. Även två par trikåbyxor på rea och ett par jeans åt Albin, allting från H&M. Jag får väl kolla efter julkläder i stan nån dag...

Pappa ska beställa en babyvakt nu åt oss, det blir som en julklapp åt Albin, kostar 479 kronor - en DORO. Blir jättehärligt att få en sån.


Nä nu måste jag gå och titta på Desperate Housewives.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0